2011年11月3日星期四

今天你说了一句让我蛮失望和沮丧的话 .
你说那故事是虚构的 .
让我觉得原来爱情也只不过是这样 .
可能你说的是事实 , 我也没怪你 .
但我心里那可能出现的情景好像都没了 .

你可能会说我很奇怪 , 很好笑 , 很无聊 ,
但是真正的我就是这样 , 绝无隐藏什么的 ,
相信了一本小说 .

我也觉得很可笑 , 很白痴 .

"其实....爱情也只不过是一种感觉"

Today you told me something that hurt me and make me depressed
You told me the story was fake
And this make me feel love actually is nothing
Maybe what you say is true , I didn't blame you at all
but this scene maybe won't come out from my life anymore

Maybe you will say I am weird , I am funny , I am bored
but this is the true and without hiding anything
I had just trusted a novel

I feel I am foolish enough
"Actually..... love is just a feel"

没有评论:

发表评论